sâmbătă, 9 mai 2009

sinopsis

mă aşteptam la ceva mai amplu. dar a fost ok. "nu aveţi voie să fotografiaţi" "de ce?" "aveţi permis?" "nu am permis" "păi vedeţi?" "dar toată lumea fotografiază" "nu aveţi voie cu genul acesta de aparat" "e doar un digital. nu e slr" "..." parcă aş fi zis teorema lui Lagrange. în fine. teatru japonez, ikebana, ceremonialul ceaiului. chiar mă gândeam că dacă vrei ca cineva să-ţi servească ceaiul în stilul acesta, trebuie să fii destul de hidratat. mai ales că poţi să tragi şi un pui de somn cât timp îl prepară. frumos oricum. demonstraţii de kendo, arta marţială japoneză sau "calea sabiei" şi alte forme de kenjutsu (tehnici de luptă cu sabia). mai jos puteţi vedea câteva din momentele evenimentului pe care cu chiu cu vai am reuşit să le imortalizez. îmi cer scuze pentru imaginile "tremurânde", dar am folosit zoom maxim.