joi, 28 mai 2009

gripa porcină în ţară

i-a luat mult. dar, încet, se pare că minciuna a ajuns şi la noi în curte. spun minciună pentru că la fel ca şi toate lucrurile care creează panică în lume, creează şi o anumită scădere a preţului petrolului pe piaţă. în fine. ideea e că o femeie venită din s.u.a s-a întors, din spusele mediafax, cu un prieten generic numit H1N1. frumos nume. internată la institutul "Matei Balş" din ţară, aceasta a fost diagnosticată şi pusă sub observaţii medicale. mai mult, femeia amintindu-şi toate persoanele cu care a intrat în contact de când s-a întors, a "declanşat" o anchetă epidemiologică asupra "celor 40". frumos. noi de ce să nu participăm la panica globală şi la preţul petrolului? ;)


mai jos puteţi viziona şi asculta "the swine flu song" şi ceea ce crede Winnie the Pooh despre gripa porcină :D




4 comments:

luci spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
one spotless mind spunea...

da, doresc sa mentionez ca domnul luci, zis si martin care este el martin, mi-a aratat clipul in incinta BCU cluj. doresc sa mai mentionez ca clipul e prezent pe un site public generic numit youtube. si deoarece am dreptul la informatie, si clipul are cod embed, mi-am permis sa-l postez. multumesc ;)

fegari spunea...

gripa aviara, gripa porcina, ce urmeaza? gripa lemurilor? oricum, noi romanii suntem in siguranta la cata rezistenta bacteriana si microbiana am facut traind in cea mai frumoasa tara din lume!

Pufossu spunea...

Da' ce ai şters în primă fază? Guvernul a încercat să şteargă această încercare a ta de a da în vileag adevărul?