vineri, 15 mai 2009

sinopsis banchet şi blogu-mi redesenat

banchet. 120 de oameni. 120 de motive să mă amuz. l-am cunoscut pe domnul Jack atât de bine încât ştiu ce-i place la micul dejun. zâmbete. poate prea multe. profesori puşi pe fapte mari. pahare sparte. că aşa a vrut un coleg. un taxi luat în grabă. the long story short.

m-am trezit subit. în 3 minute patul era făcut şi micul dejun sfârâia în tigaie. datoria către FSPAC plătită. aţă la bcu. cafea solitară. o privire dintr-un colţ. mă pun să scriu. îmi intru în mână. mesaj: "hai afară". ok. cafea. ţigară. mă pun să scriu din nou. "conceptul creativ este...." mesaj: "hai afară". un rucsac greu. ea:"pot să îţi propun ceva?". eu:"go wild". un zâmbet. mă întorc la ale mele. somnul nu iartă. destul.

da, după cum îţi spun ochii, mi-am schimbat designul blogului. simţeam nevoia de un "rebranding".

1 comments:

Pufossu spunea...

Crezi că a vrut să le spargă? Pur şi simplu toate paharele stăteau în calea celui pe care l-a aruncat...
Şi dude, nu înţeleg parchetul. Stai. Ba, îl înţeleg. Las-o aşa... :)