duminică, 17 mai 2009

noaptea muzeelor. sau a muzelor. sau a unor patru nebuni

pentru că tot atunci când sunt pus pe fapte mari, când am acea fărâmă de dorinţă în mine de a-mi scrie licenţa, apare ceva mai interesant de făcut, m-am decis că vreau să fiu prezent la "noaptea muzeelor". un eveniment care are loc în 41 de ţări şi 2200 de muzee, a avut loc în seara aceasta şi la cluj. bun. un început promiţător: o bere cu 3 oameni foarte faini. atât de promiţător, încât singurul loc în care am mai putut să mergem a fost muzeul de artă. prea puţin am văzut arta în sine deoarece atenţia tuturor era îndreptată către mâncarea şi vinul arhi-prezente în incinta muzeului. "ne băgăm?". "ne băgăm". am stat la coadă mai bine de jumătate de oră. dar a meritat, pentru că cei de la slow food romania ştiu ce fac. ca totul să fie complet, nu putea să lipsească tipul acela care arată ca un artist, deci s-ar putea să moară de foame şi care se tot fâţâie pe lângă tine cu replicile: "scuze, mai sunt castraveţi?", "se serveşte şi pâine?", "scuze. vreau să-mi iau un şerveţel", "mai sunt castraveţi?". genial. puţin caşcaval, puţină muzică, un zâmbet, un joc de cărţi cu semne mai mult sau mai puţin evidente sau obscene într-un local cu o ultimă comandă. ce mai, o seară perfectă.

2 comments:

Pufossu spunea...

Tot mai tare îmi place ăsta decât al meu :) Le întrebăm şi pe fete =)) Să fim siguri că nu apreciem greşit.

carmen spunea...

ce? o O io nu declar nimic. hic!