marți, 12 mai 2009

getting away with it

se spune că un brand nu este decât o percepţie în mintea unui consumator. un brand este ceva intangibil şi doar logotipul acestuia este elementul care are un impact vizual. elementul care leagă realitatea de imaginaţia, de percepţia noastră. de ce vă spun toate astea? pentru că după o noapte de insomnie alături de Wally Ollins, Jack Trout şi Al Ries mi-am dat seama că realitatea marketingului poate fi suprapusă pe alte situaţii. o cafea de 6 ore, un zâmbet, o privire, o emoţie, nişte lalele, un fluture, un picnic la miezul nopţii. am adormit pentru un moment, dar m-am trezit.

2 comments:

Pufossu spunea...

cam scămoasă pătura de la picnic, dar merge... :))
Pisi, de acum încolo când ţi-e foame strigi!

carmen spunea...

bun picnic :) sarumanaaa! paul, daca te mai legi de patura mea te arunc pe geam. fara sandvici!