duminică, 5 aprilie 2009

kid on a trip

cu ochii împeienjeniţi, cu stomacul gol si plămânii plini de fum. aşa m-am întors de la Bucureşti. dacă pun totul cap la cap aş putea spune că a fost o experienţă foarte bună din punct de vedere al conferinţelor, al invitaţilor, al oamenilor din PRime de acolo. am participat la workshop-ul ţinut de Mugur Pătraşcu, managing partner la iLeo, workshop la care am prezentat o scurtă campanie online pentru prevenirea accidentelor rutiere. am venit cu o idee foarte tare, pe care am dezvoltat-o şi care, dupa spusele lui Mugur, s-a pliat bine pe acest gen de campanie socială. am ieşit pe locul 1, dar nu am caştigat pentru că am fost la egalitate de puncte cu altă echipă şi la care a mers premiul, deoarece noi ne-am axat prea mult pe creaţie. Paul şi cu mine am fost puţin dezamăgiţi la început, dar ne-a trecut după prima ţigară, pentru că ştim ca suntem oameni de creaţie şi nu ne e ruşine! cam asta s-a întamplat în Bucureşti. CNSC, din punctul meu de vedere, a fost un succes. cum mă simt eu? hmmm.. :)

1 comments:

Pufossu spunea...

Sunt foarte mandru de tot ce am realizat amandoi acolo. Ma bucur ca am fost acolo cu tine si cu maimuta. A vazut si ea metroul macar...
In ceea ce priveste workshop-ul... da, ne-a trecut repede. Nu mi-e rusine cu ideea venita on the spot si cu prezentarea pe care i-am facut-o. Locul 1 nepremiat e cel mai tare loc 1.