vineri, 17 aprilie 2009

gânduri de la BCU

amuzant. cum intră toată lumea în sală. pe vârfuri. m-am chinuit şi eu să le urmez exemplul. nu am reuşit. probabil am mersul prea apăsat. ca şi cum aş încerca să rup asfaltul mort prin asfixiere de atâtea tălpi care au călcat pe el. să-l rup şi sub el să găsesc o cu totul altă lume. unul se scarpină în nas, unul se preface interesat de caracterele mici la care îşi mijeşte ochii obosiţi de atâte nopţi băute şi nedormite, tipa din colţ îşi aranjează sânii gandindu-se de ce nu poate să aibă o relaţie de lungă durată şi de ce toată lumea o vrea doar pentru un futai de-o noapte. de aia. că-ţi aranjezi sânii la bibliotecă! ma uit în spate. gol. dispar oameni. am venit să scriu pentru licenţă. mai mult citesc. nu te uita la mine! uită-te şi tu în cartea aia cu coperţi portocalii! îţi garantez că nu e nimic interesant aici. doar un om care-şi scrie impresiile pe care tu i le dai uitându-te la el. frumuseţea interioară e inventată de oamenii urâţi. sunt la numărul 53 azi. o lampă făcută să arate vintage, un laptop luat cu împrumut, cum naiba să peteceşti o masă? gume de mestecat lipite aiurea şi care acum îmi sunt pe blugi. măcar dacă le lipeşti fă-o şi tu cu stil. toată lumea încearcă din răsputeri să scrie ceva pe o hârtie albă. poate de vină e lipsa de culoare. aceeaşi lume ofteză prelung. da, e bun biletul ala. mai ai o călătorie. dacă mai aud ariciul ăla de la portofel vin la tine. şi nu o să fie ok. nu mai poate omul să scrie pe blog din cauza biletului tău. citesc presa. titlul: "Genocidul din Ruanda: coşmarul unei naţiuni". şi? uite. următorul titlu: "Ştefana vrea să proiecteze". pe care credeţi că îl va citi cineva?. şi pot să adaug că Ştefana are o poză în care e pe jumătate dezbrăcată? sentinţe, extinderea aeroportului. nimic interesant. vreau ceva care să mă şocheze. rapid. ştirea de azi cu crima aceea oribilă, monstruoasă, bucăţi de cadavru... nu mai are nici un farmec pentru mine. şi pentru cine mai are? poate doar un subiect de miştocăreală. mi-au venit cărţile. mă pun pe treabă.

4 comments:

Pufossu spunea...

Scuze pentru arici...
Auzi. Te-ai întrebat oare DE CE vin ăştia aici? Eu tind să cred că tipa de lângă mine vrea sex. Bine, poate e doar imaginaţia mea bolnavă la mijloc.
Cert e că tipa din spate are o poziţie cam indecentă. Oare ea vrea sex?
Oare doar eu mă gândesc la sex la BCU?

one spotless mind spunea...

pentru ca gasesti simboluri si semne incitante teoretic si practic in relatia dintre excitatia sexuala şi dorinta, iubiri sexuale mature, pasiuni si idealizari. dimensiunea inconstienta este permanent mentinuta in atentie atat in ceea ce priveste pulsiunea sexuala, cat si in ceea ce priveste agresivitatea ta nativa spre sex. animalule

little miss sunshine spunea...

primu motiv pt care vine lumea la bcu? sa lucre pt liceenta:) al doilea motiv: nici ei nu stiu, dar e la moda, le place:)

Anonim spunea...

ma bucur sa vad ca m-ai postezi "noutati" pe blog:)
dar nu te mira ca lumea merge la BCU, e chiar la moda:)) a da... sa nu uitam cafeaua e ieftina acolo:d, sau ma rog era ieftina cand mergeam eu pe acolo:)
so have a nice day, astept sa mai citesc "noutati" :D