duminică, 26 aprilie 2009

după nopţi albe

pentru că, după câteva nopţi nedormite am destulă energie încât să vă dobor universul, am făcut o ieşire cu paul, carmen şi prin coincidenţă cu o anume ioana (care seamănă puţin cu ron din harry potter, dar e still cute) şi un anume marius pe care nu i-am cunoscut până azi. ce a fost atât de special la ieşirea asta? totul. de ce? ioana era să-mi regurgiteze în maşină (bineînţeles, maşina firmei pentru că deh! mâine mă despart oficial de locul acela. şi de ce să nu le consum ţiţeiul?) din cauza modului în care conduc, dar m-a asigurat că pot să particip la raliul transilvaniei liniştit. pentru că pe o terasă în vârful muntelui am mâncat cartofi prăjiţi care erau mai mult congelaţi, pentru că ne-am distrat de piţipoancele care merg cu tocuri la munte. pentru că marius e web designer cu firma lui, umblat prin japonia (my life's dream). pentru că mi-am propus să cunosc câte un om şi povestea lui, în fiecare săptămână. poveşti care vor apărea pe colţul meu de blog. poze, într-un later edit.


Suie Paparude - Cea mai buna zi from freshgoodminimal on Vimeo.

later edit (nu pozele): pentru o perspectivă mai detaliată a acestui post intră La Pufossu'. unde poneii mănâncă curcubeu şi defechează flori.

4 comments:

Carmen spunea...

u couls start with ur story. with ur short story:P poate pofta o sa vina mancand :)people usually give after they recieve.

Pufossu spunea...

:) Postul meu preferat :)
Carmen are dreptate. Bagă mare! "Spune-te pe blog" începe de acum, oficial. Uite, ţi-am găsit şi nume la toată "nebunia". La Pufossu te susţine, împreună cu Paulul care îl administrează.

carmen spunea...

si carmen te sustine, daca nu s-ar balbai!

Pufossu spunea...

Carmen... păţăşti... :(