am aflat azi de la Paul că Bergenbier şi-a făcut recent rebranding. de ce ar face asta? probabil cei de la InBev au considerat că berea are un look destul de învechit şi că brandul are o nevoie de o repoziţionare în mintea consumatorilor cu burţile mari, martiri ai imaginii bărbatului fericit din România. curios. pe site-ul oficial trebuie să faci click pe "other". numai apoi îţi apare şi "România". apoi downloadezi un fişier .pdf în care găseşti Bergenbier ca şi "local brand" şi aşa şi este. un local brand căruia din punctul meu de vedere i se potrivea imaginea de masculinitate şi prieten cu burta mare. nu trebuia altceva pentru un local brand. bun. ce spune directorul InBev România? că Bergenbier nu mai are nevoie de un look masculin, ci de un look "unisex". are nevoie de "prietenie". măi... nu cred că are nevoie de încă o "prietenie". asta avea deja. "prietenii ştiu de ce!". unisex? hmm... oare ce femeie la care îi merg toate rotiţele va dori să bea o bere care a dat startul la ziua bărbatului? "nu beau o bere care i-a dat soţului meu înca un motiv în plus să bea ca porcul!". cam asta s-ar petrece în minte unei femei. în fine. sunt curios ce cotă de piaţă o să aibă Bergenbier peste un an dacă acum este de 10% din piaţa de bere. designul a fost creat de K Creation & Production, o companie belgiană cu 25 de ani de experienţă în acest domeniu. pe site-ul lor oficial, la clientul InBev apare Becks, Stella, Leffe şi..... nu, nu apare Begenbier. voi ce părere aveţi?
miercuri, 25 martie 2009
prietenii ştiu de ce. sau nu
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
2 comments:
Compania "blegiană" sunt sigur că a gândit rebranding-ul ăsta la o bere. Probabil la o Heineken.
Ai punctat bine faza cu Ziua Bărbatului (Cu Diacritice, Ca Să Se Oftice Orice Femeie Care Îţi Va Scrie Comentariu La Postul Ăsta Şi Să Mă Considere Misogin/Adept Al Acestei Zile De Neacceptat) :))
În plus, hai să mai punctez eu o fază: era necesar rebranding-ul din cauza faptului că nu mai este sponsorul oficial al naţionalei de fotbal, fiindcă a pierdut în faţa URSUS locul ăsta. Aşa că era nevoie de o schimbare de poziţionare, până la urmă.
Late Edit:
PLM!! CU MAJUSCULE, NU DISCRITICE, DA' LASĂ-L PE paul, CĂ E PROST ŞI ADORMIT!!
Trimiteți un comentariu