sâmbătă, 21 martie 2009

aaaand.... action (comeback)

surprinşi? nu ar trebui. poate acea mână de oameni care ştiau despre revenirea mea în ale blog-uitului se aşteptau la asta. dar voi? ceilalţi? vreau să cred că a existat măcar un om care să-mi fi citit blogul şi pe care să nu îl fi cunoscut. în fine. poate că am simţit să mă alătur din noi blogosferei din cauza sentimentului de noutate, de "new beginning". un nou început în care se prevede o licenţă, lucruri frumoase facute alături de oameni frumoşi şi.... hmmm despre asta poate altă dată. totuşi, trebuie menţionat faptul că o mare influenţă asupra deciziei mele de a continua să scriu pe blog l-au avut Diana, Paul şi Bobo, oameni cu care poţi să stai o noapte întreagă să mimezi tambuchi, concupişcenţă şi trupe de elita egiptene de prin 7000 î.hr, care defapt nu sunt mameluci. to make the long story short, it's good to be back, guys!

p.s: vă invit să vizionaţi o poveste tristă, poveste despre internet, bombe, hi5 şi lactoză. enjoy! :D


4 comments:

Anonim spunea...

Concurpişcenţă! aici!:))
De ce nu ai menționat clătitele? Nțnțnț..
I am glad you are finally back. [bebe kiss]

Anonim spunea...

1. E concupiscență.
2. Ce ai cu mamelucii mei?
3. Cum să n-ai habar de tambuchi? Uită-te la "Toate pânzele sus" - The Movie, sau citește cartea, așa cum a făcut BoBo când era mic.
Sănătate!

Pufossu spunea...

Sau aşa cum a făcut Paulul când era mic copil.
Bine te-ai întors. Nu uita să îi dai banane verzi maimuţei, azi, ok? Şi să o scoţi în parc.
Cât despre treaba aia de care nu tre sa ştie Bobo... NU ZIC, NO!

Anonim spunea...

finaly!!
Nice to have u back;)