sâmbătă, 15 martie 2008

retragerea

cuvintele curg precum ploaia fără sfârşit într-un pahar de hârtie. alunecă în drumul lor, trec pe furiş prin mintea mea. bălţi pline de tristeţe, valuri de bucurie rătăcesc prin mintea mea, posedând şi alintându-mă. nimic nu-mi va schimba lumea. imagini de lumină frântă care dansează precum un milion de ochi, mă cheamă fără încetare în mintea mea. gândurile-mi rătăcesc precum vântul nestatornic într-o cutie de scrisori, se rostogolesc orbeşte în drumul lor, prin mintea mea. când privesc lucrurile în ansamblu, nimic nu mai are rost. nici existenţa acestui blog. de aceea aş vrea să vă spun ca mă retrag din tot ceea ce înseamnă expunerea gândurilor mele pe o pagină de net. mulţumesc tuturor celor care m-au susţinut în construirea acestui blog şi celor care au avut răbdarea să citească câte ceva. vă doresc toate cele bune şi să aveţi parte de tot ce e mai frumos în tot acest haos nebun căruia îi spunem viaţă.

6 comments:

Anonim spunea...

Pacat...

Anonim spunea...

Fiecare gest are o semnificaţie, fiecare lucru pe care îl facem are un rost. Citeşte "Nemuritorul" de Borges.

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonim spunea...

It's such a pity..You shouldn't have stopped, really ;)..Am sa mai trec pe aici, hoping that you'll continue :)

Anonim spunea...

..Fan Sigur Ros. We gotta talk :) da un add la id: viperisa

Anonim spunea...

funny, am citit ce ai postat dupa ce am trimis comentariul.. still, hope u`ll see this and add me. takk :)