luni, 28 ianuarie 2008

oameni cu părul creţ... uniţi-vă!!!

citisem recent într-un articol că 41% din oameni nu iau în serios persoanele cu păr creţ. da... scoate-ţi mâna din buzunar şi şterge-ţi de pe faţă look-ul acela de plictisit... şi fii atent! măcar prefă-te ca iei în serios blogul acesta :p

41% se apropie foarte mult de 50%... wtf!? asta înseamnă că suntem sortiţi eşecului din start? ar trebui să ne revizuim poziţia noastră în societate şi să ne dăm seama defapt de adevăratul nostru status? de faptul că nu suntem luaţi în serios? NU!! noi ar trebui să punem piciorul în prag şi să nu ne mai plângem că ne stă părul aiurea când ne trezim dimineaţa şi vrem să ni-l smulgem din cap. nu... noi ar trebui să ne unim şi să le arătăm celorlalţi că facem lumea asta un loc mai bun. şi ce dacă Gandhi era chel? ce dacă Bush nu e creţ? (ok... aici ar trebui să ne bucurăm) :p

uitaţi-vă puţin la Hobbiţii din Lord of The Rings... toţi erau creţi şi cât de bine s-au descurcat ei în a înfrunta răul! Lev Troţki şi-a demonstrat geniul creţ în a conduce revoluţii, Einstein şi-a adus contribuţia în ştiinţă... chiar dacă e creţ... şi chiar dacă scoate limba în poză, maiestatea sa regina Elizabeta a II -a îşi demonstrează geniul părului creţ în a fi... pai... o maiestate. şi să nu mai vorbim de muzică... unde am putea enumera o gramadă de artişti cu părul creţ... artişti care au creat curente muzicale noi... pe care mulţi ţânci au dansat şi s-au făcut praf... şi au făcut multe prostii :D

vedeţi? noi facem lumea un loc mai bun... ar trebui sa fiţi mândri de noi... nu să ne priviţi cu neseriozitate... cine ştie ce am mai putea spune sau face :P şi încă un lucru... ţi-ai îmbrăţişat prietenul tău creţ azi? :)

10 comments:

one spotless mind spunea...

oamenii cu paru cretz au mintea mai creatza! oameni cu paru cretz, uniti-va! yay :D

Anonim spunea...

Well said .. i luv curly hair :D

Anonim spunea...

curly hair is lovely mind!

Anonim spunea...

dude... nu te rezuma doar la 2 filme, un caiet de mate si o tzara...
intr-adevar oamenii cu parul cretz sunt haiosi, mai ales dimineatza (cand le sta parul aiurea - now that's funny), dar nu ei conduc lumea :P totusi... nu-mi pot imagina o blonda mishto cu parul cretz... :> (now, that's a tought)

mOntecOre spunea...

heard the call, i'm here...cam tarziu ce-i drept.
am ajuns pe blogul tau cautand o imagine cu o tunsoare pt par cret si am gasit: a treia tipa din imagini, l-as fi vrut asa numai ca nu m-a tinut corasonul sa il tai atat de mult but still...Thanks.

si sa nu fiu chiar offtopic, iti pot spune ca lumea nu te ia in serios oricum, cel putin pe mine, si nu cred ca se datoreaza parului care sta mereu aiurea:d, desi tind sa cred ca incepe sa fie un factor destul de imp.

Anonim spunea...

sunt creatza si ma simt super bine asa cum sunt...adica mi-am indreptat odata paru si nimeni nu ma baga is seama si cand imi este cretz mi-l lauda toata lumea...deci...i feel great si parul meu imi da chef de viata...so what the fuck...curly power;):P

Just another curly-haired dude spunea...

eu cand eram mai mic aveam parul lins. acuma de ceva vreme(2 ani) a inceput sa mi s-e increteasca.Ador parul meu asa cum este si toata lumea imi spune ca am un par bogat si foarte frumos.Am castigat si Ms. cu el :> si sincer imi place cum imi sta parul de dimineata xD

Elena spunea...

Sunt creata si imi place. E chiar super tare. Nu toata lumea poate avea parul asa ca noi, cu tot cu permanentul facut. Il prefer cret asa cum e decat in orice alt fel.

Anonim spunea...

Prieteni...eu sunt cretz SI ADOR ASTA:d AM 16 ANI...si nu vreau deloc sa ma laud...dar am succes la fete DATORITA PARULUI MAU:d care-mi sta grozav, tot ce vreau sa zic..E CA E UN MARE PRIVILEGIU SA AI PARUL CRETZ:d fitzi bine cuvantati cretzilor:))

Anonim spunea...

buna! Şi eu am părul des creţ şi blond am 17 ani cand eram mai micuţa îmi urăm părul îl ţineam coc:)) îl vroiam drept dar nah. . Eram copil:)) l-am îndreptat de multe ori dar îmi dădusem seama că e mai frumos creţ multi isi doresc dar nu pot sa-l aibă că noi "creţi". . Uni râd de părul nostru "mama ce par are" altora le place . . Eu acum îl ador şi ştiu că e special:x îmi place şi dimineata cum îmi stă uneori mă uit în oglindă şi râd :)) acum o luna l-am îndreptat şi cand am facut baie nu mai era că inainte şi am promis că nu o sa-l mai îndrept niciodată:))