joi, 24 decembrie 2009

postul din ajun

mai degrabă postez în ajun decât să țin post în ajun. sau nu se ține post în ajun? de ajun e dezlegarea la toate? hmmm... cred că voi trăi și fără să ma duc să mă uit pe calendarul creștin-ortodox luat cu atâta evlavie de vreun neam de la biserică. da. și postez din munții cugirului. bine... să nu exagerez... de la poalele munților cugirului. așa. și a venit moșul. mai repede. ieri. cu un iPod shuffle generația 3. și am fost pe autostradă azi. de ce să mergi pe dealul feleacului când poți foarte bine să mergi pe autostradă? consumi mai mult, poate... POATE faci mai puțin până în turda.. dar hei... trebuia să știu si eu de ce și-a pus mircea badea pene pe fund și a strigat la boc să se trezească. mi-am satisfăcut și această curiozitate. în fine. vă doresc la toți sărbători fericite și un craciun cât mai vesel alături de cei dragi. (nu... nu am majuscule. decât la "poate". vezi mai sus) pa.